2015. október 1., csütörtök

Őszi ajtódísz

Egyik kedves ismerősömet leptem meg ezzel az ajtódísszel. Pár éve egy ablakdíszítéses füzetben találtam,most újból elővettem.(ezért nem dobok ki ilyen füzeteket...)


Lássuk az elkészítését!

Szükséges kellékek:

Sötétszürke,(vagy fekete) ; narancs ; fehér ; sötétbarna színű kartonpapírok, ragasztó, olló, kétoldalú ragasztó, színes ceruzák,fekete alkoholos filctoll

Félbehajtott szürke papírból kivágtam a testeket,szárnyakat. Narancsból a csőröket,lábakat. Félbehajtott barna papírból a faágat. Fehérből a szemeket.


Először a csőröket ragasztottam fel.


A négy fehér szem következik.


Fekete alkoholos filctollal megrajzoltam a szemek közepét.


Felragasztottam a szárnyakat.


Következtek a lábak.


A lábak közötti részen ráragasztottam a faágra.



Végül már csak a finomítás volt hátra. Barna ceruzával ereztem a faágat és a csőrökön narancs ceruzával az orrnyílásokat megrajzoltam.
Kétoldalú ragasztót tettem a hátuljára,így bárhova tehető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése