2015. október 23., péntek

Óriás virág DIY

Fotós kelléknek gondoltam egy óriás virágot. Persze megvettem a hozzávalókat és saját magam gyártottam le.



Hozzávalók:

Krepp papír zöld,rózsaszín (3 féle)
Fa pálca
Kétoldalú ragasztó
Zöld festék
Olló,szirom sablonhoz papír,ecset

Elkészítés:

Papírra szív formát rajzoltam. Alá tettem színenként 6 krepp papírt és kivágtam.




Minden szirom közepét megnyújtottam.


A szirom széleit ceruza köré csavartam kifele.



A fa pálcát befestettem zöldre.




Kétoldalú ragasztót tekertem a pálca köré és egyesével rárögzítettem a szirmokat. Mindig negyedet forgatva a pálcán.




Zöld krepp papírból kicsi levelet rögzítettem a szirmok tövéhez.


Nagyobb leveleket vágtam ki,amiket szintén kétoldalú ragasztóval rögzítettem.


Elrendeztem a szirmokat és ahol kellett kétoldalú ragasztóval egymáshoz rögzítettem őket.



Az óriás virág bevetésre kész! Padlóvázába is gyönyörűen mutatna!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése