2015. október 7., szerda

Csokikrémes cupcake

Kisfiamnak készítettem előszülinap gyanánt. Az alaprecept feléből 12 db lett. A krém mennyiségének is elég a fele.


Hozzávalók:

2,5 dl margarin
4 tojás
2,5 dl kristálycukor
1/2 tk só
7,5 dl liszt
2,5 tk sütőpor
2,5 dl tej
1 tk vanília aroma

Krém:

2 dl habtejszín
20 dkg kristálycukor
5 dkg kakaópor
5 dkg étcsokoládé
25 dkg margarin

Elkészítése:

Előmelegítettem a sütőt 175 fokra.
Az összes hozzávalót alaposan kikevertem.



Most papírformákat is tettem a tepsibe. Két-két evőkanálnyi mennyiség került beléjük.


20-25 perc alatt sülnek meg. A formában hagytam kihűlni.


Jöhet a krém!
A tejszínt a cukorral felforraltam és 5-6 percig főztem.


Beleszitáltam a kakaóport,elkevertem.


Utána az étcsoki került bele.


Végül a margarint is hozzáadtam. Olvadásig kevergettem.


Vízfürdőben kell(ene) kihűteni. Akkor éppen hideg volt,úgyhogy az erkélyen landolt. Amikor kihült, robotgéppel jól összedolgoztam.


Habzsákba,vagy formakinyomóba kell tölteni.
Elég sűrű lett a kinyomóhoz is.


Egy kis díszes bolondítás a végén és már kész is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése