2015. október 10., szombat

Lisa varázslatos csokisa

Ismét a "sütis gyilkosságos" könyvből kalandoztam. Akinek ízlett a Kokoládé ,az most sem fog csalódni. Gyorsan elkészül,variálhatóak az alapanyagok,szóval egy újabb remekmű!



Hozzávalók: (kb.40 db-hoz)

10 dkg margarin
18 dkg kristálycukor (lehet felesben barna cukorral is)
1 tk vanília aroma
1 tk szódabikarbóna
1/4 tk só
1 felvert tojás
10 dkg aprított fehér csoki
8 dkg darált kesudió (vagy dió)

Elkészítése:

Előmelegítettem a sütőt 175 fokra.
Megolvasztottam a margarint.


Hozzákevertem a cukrot.


Majd belekevertem a vaníliaaromát,szódabikarbónát,sót,tojást.


Következőnek a lisztet kevertem bele.


Beleszórtam a csokidarabokat és elkevertem.


Végül a darált dióféle is belekerült.


Egy evőkanál és egy teáskanál segítségével kis gombócokat tettem a sütőpapírral bélelt tepsibe.



Kb. 10-12 perc alatt sülnek meg.
A tepsiben kihűl,ekkor még ropogós.


Másnapra a levegőn hagyva megpuhul. Páratlan ízélmény a fehércsoki és a kesudió elegye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése