2015. október 12., hétfő

Ikrek kedvence


Ez a keksz a csokiimádók kedvence lesz! Kakaós tészta csokidarabokkal,megbolondítva egy kis darált mogyoróval. Ebből az adagból kb 45 db lesz. Az elkészítése egyszerű, "gyerekbarát",akár őszi esőnapokra is jó elfoglaltság.


Hozzávalók:

12 dkg margarin
20 dkg kristálycukor
6 dkg kakaópor
1 tk szódabikarbóna
1/2 tk só
1 tk vaníliaaroma
2 felvert tojás
20 dkg liszt
10 dkg aprított tejcsoki
5 dkg darált mogyoró

Elkészítése:

Előmelegítettem a sütőt 175 fokra.
A margarint megolvasztottam.


Hozzákevertem a cukrot,kakaóport,szódabikarbónát,sót,vaníliaromát.


Jól eldolgoztam.


Jöhet hozzá az előre felvert tojás.


Elkeverés után a lisztet is hozzáadtam.


Darabolt tejcsokoládét szórtam bele. Lehet bármilyen csoki,kinek mi ízlik.


A darált mogyoró következett. Ezt is ki lehet váltani akár dióval is.


Sütőpapírral bélelt tepsibe teáskanálnyi gombócokat tettem. Vízes villával kicsit lelapogattam.


10 perc alatt megsülnek. Vigyázat! Mivel sötét a tészta, könnyen odaéghet,ha tovább sütjük.
Rögtön puha,ezért a tepsiben érdemes kihűteni.


A recept megint a "sütis gyilkosságos" könyvek egyikéből van,úgyhogy a következő könyvajánlóm ezekről fog szólni!

1 megjegyzés:

  1. Én már csináltam nagyon finom, a könyvböl vettem én is.

    VálaszTörlés