2015. október 9., péntek

Mogyoró


Eljött az őszi "betakarítás" ideje! Vagyis minden termést gyűjtünk kisfiammal,ami az utunkba kerül. :)
Gesztenye,makk,falevelek,toboz és mogyoró. Felfedeztünk a házunktól nem messze két mogyorófát,adta magát a gyüjtögetés hazafelé az oviból. Összejött egy kis tálnyi! Gondoltam hasznosítom,hiszen eléggé drága a boltban,nekem meg itt van az asztalomon.


Első lépésként megtörtem és megpucoltam. (majd megkerestem az összes héjdarabot,mielőtt a macska,vagy a kislányom találja meg...)


Forró serpenyőben egy-két percig pirítottam, folytonos mozgatással.


Hagytam kihűlni,majd a kezem között összedörzsölve leszedtem a héját. Már így is fogyasztható,de én daráltam is belőle sütibe. Télre zárható üvegben eláll,vagy a hűtőben is tárolható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése