2015. október 14., szerda

Keresztszemes gombák


Őszi ajtódíszt készítettem. Tavasszal próbáltam ki először a keresztszemes hímzést és nagyon megtetszett. Kicsit időigényes,a fonalak és az anyag sem olcsók,számolgatni kell a mintaelemeket,de mégis megéri! 


Kezdő lépéseim,jobban mondva böködéseim...


Itt már kezd a gomba is kibújni az anyagból.


Voltak pillanatok,amikor megtorpantam. Kiderült,hogy jobbról balra hímzek,de a bal alsó sarokból indultam a mintával. Hát,voltak érdekes pillanataim emiatt.


Az alagút vége itt már kezdett látszani..


A kész kép!


Majd elkezdtem gondolkozni a felhasználásáról...


Kivágtam kartonból egy gyűrűt. Kb 25 cm átmérőjüt. Előkerestem a tavasszal szedett mini tobozokat (tudtam én,hogy egyszer felhasználom:))


Ragasztópisztollyal felragasztottam a kartonra a tobozokat.


Egész pofás lett. :)


A hátuljára pedig felragasztottam a hímzést.
Kicsit időigényes ajtódísz,de nagyon büszke vagyok rá!


A hímzés mintáját megtaláljátok a 2015.októberi Praktika magazinban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése