2015. július 28., kedd

Születésnapi üdvözlőkártya

Barátnőm születésnapjára készítettem el ezt a csajos üdvözlőlapot.


Egy kicsit időigényes, de megérte a végeredményt!

Szükség van hozzá:

fehér, világos rózsaszín, sötétebb rózsaszín kartonpapír
csomagolópapír
ezüstös dekorpapír
fehér szatén szalag
ezüstös csillámpor
szárazvirág
papírragasztó, olló, fekete toll

Elkészítés:

Először a szoknyarészt készítjük el. Csomagolópapírból sugár alakban meghajtogattam a szoknyarészt és összehajtva vágtam a kívánt méretű szoknyára. A felsőrészt ehhez igazítva rajzoltam meg. Ezek innentől szabásmintaként szolgálnak.


A felsőrészt világos rózsaszín kartonból vágtam ki.


A szoknyarészt a sötétebb kartonból. Olló élével belekarcoltam a hajtások vonalát,hogy könnyebb legyen hajtogatni.


Az ezüstös dekorpapírból csíkot vágtam a szoknya aljának dekorálásához. Ezt egyszerű úgy megcsinálni,hogy megrajzoljuk a szoknya ívét,majd kábé 3 cm-rel feljebb toljuk a szoknyarészt és újból ívet húzunk.


Hullámot vágó ollóval vágtam ki.


Ráragasztjuk a szoknyarész hátoldalára.


Most jöhet a hajtogatás.


Én A5-ös borítékba beleférő ajándékkártyát készítettem,mert ezen már látványos a ruha. Szóval ennek megfelelően kell fehér kartonból félbehajtott alapot vágni. Ennek az elejére kerül a ruha,belülre pedig a jókívánság.
Ráragasztottam a szoknyarészt a tetejénél és az oldalánál a fehér kartonra.


Ehhez illesztve ragasztottam a felsőrészt. Nem baj,ha nem illeszkedik pontosan ,mert úgyis kap egy övet a ruha.


Innentől már csak a dekorálás van vissza. Én egy száraz virágot ragasztottam a vállpántra, szatén szalagot a derékrészre. Ragasztóval elnagyolt szárnymintát rajzoltam köré,amit csillámporral hintettem be. Végül fekete alkoholos tollal ráírtam az elejére,hogy boldog születésnapot,belülre pedig a jókívánságokat.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése