2015. július 17., péntek

Keksztekercs

A kánikulára való tekintettel sütés nélküli édességet készítettem.
Valahogy a család nem értékeli, ha 30 fok felett bekapcsolom a sütőt. :)


Hozzávalók:

50 dkg darált keksz
20 dkg porcukor
3 dkg kakaópor
1 cs vanillincukor
tej ( kábé 3 dl )

Krém:

25 dkg margarin
20 dkg porcukor
1 cs vanillincukor
10 dkg kókuszreszelék

Elkészítés:

Én először a krémet szoktam elkészíteni.
A margarint és a porcukrot habosra keverjük.


Hozzáadjuk a vanillincukrot és a kókuszreszeléket, majd átkeverjük.
Jöjjön a tészta. A hozzávalókat összegyúrjuk.


A tej mennyisége körülbelüli érték. Lassan adagoljuk hozzá, hogy összeálljon a tészta.


Ebböl a mennyiségből én két rudat szoktam készíteni.
Tehát kettévesszük a tésztát és az egyik adagot alufólián kinyújtjuk kábé 3-5 mm-esre.


Rákenjük a krém felét. 


Végül feltekerjük.


Az alufóliába rögtön be is csomagolhatjuk és mehet a hűtőbe pihenni. Na persze érdemes egy szeletet levágni a széléből előtte, csupán a minőség ellenőrzés miatt.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése