2015. július 2., csütörtök

Kekszes rúd

Ez a süti kevés hozzávalóból ,gyorsan elkészül és még nagy sütő tapasztalat sem kell hozzá!


Kekszes rúd

Hozzávalók:

1 kg háztartási keksz
25 dkg margarin
5 dkg kakaópor
1/2 l tej
25 dkg cukor
rum,dió,mazsola ízlés szerint

Elkészítés:

A kekszet apróra törjük. Nem baj,ha nagyobb darabok is maradnak benne. Bele ízlés szerint a dió. ( én kihagytam )




Felforraljuk a tejet ,beleöntjük a cukorral elkevert kakaóport és a margarint. Addig főzzük ,amíg a margarin elolvad.



Beleöntjük a rumot és a mazsolát.(szintén kihagytam őket) Ráöntjük a kekszre és alaposan átforgatjuk.



Kibélelünk egy formát alufóliával,majd belenyomkodjuk a csokis kekszet. Én a sima gyümölcskenyér formát szeretem.



Tetejére is hajtunk fóliát ,majd mehet a hűtőbe. Pár óra és szeletelhető.
Ezt a receptet az unokahugomtól kaptam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése