2015. július 27., hétfő

Polc dísz

Eljutottam a spájz takarításig. Egyébként is szeretem néha átrendezni az üvegeket, hogy a régebbiek kerüljenek előre, az üresek meg hátra. Időnként még rég elfeledett kincsekre is szoktam bukkani.
Szóval eljött a rendrakás ideje. A polcok szélén csinos, boltban vásárolt mintás papír csík volt. Persze már itt-ott szakadtan, foltosan. Gondolkoztam, most mi kerüljön a helyére és rájöttem egy gyors, olcsó és mutatós megoldásra.


Háztartási csomagolópapìrból vágtam csíkot, díszítettem egy piros vonallal és már kész is. Ez gyorsan pótolható, nem sajnálom, ha elszakad és nem bánkódok, hogy nem vettem eleget és már nem lehet olyat kapni.

Elkészítése:

Az összehajtott csomagolóból 10 cm-es csíkokat levágunk.(nem kell még széthajtani sem)


Én hullámos mintát vágó ollóval dolgoztam, de természetesen lehet simával is.




A szélétől kábé 2 cm-re húzunk egy piros csíkot. Itt nyugodtan bevethetjük a fantáziánkat. Lehet több csík is, lehet a fallal megegyező színű csík is. Lehet akár mindegyik más színű, stb.



Félbe hajtjuk és már mehet is a szép tiszta polc szélére.






1 megjegyzés: