2016. február 3., szerda

Szalagos fánk

Farsangi időszak,tehát fánk! Én a klasszikus szalagos fánkot szeretem a legjobban. Ennek a receptnek annyi a "különlegessége", hogy a tészta kenyérsütő gépben készült elő.




Hozzávalók:

2 tojássárgája
4,25 dl tej
5 dkg margarin
0,5 kg liszt(fele sima,fele kelt tészta liszt)
5 dkg porcukor
késhegynyi só
3 dkg friss élesztő

Elkészítése:

Minden hozzávalót bepakolunk a kenyérsütő gépbe és tészta fokozatra állítjuk. Nekem ez 1 óra 50 perces program.(ezalatt elugrottam vásárolni :)


A megkelt tésztát lisztezett deszkára borítom.


Kiszaggatom,majd fél órát konyharuhával letakarva kelesztem.



Bő, forró olajban kisütöm mindkét oldalát.


Papírtörlőn leitatom az olajat, majd jöhet a porcukor és a házi lekvár ! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése