2016. február 3., szerda

Farsangi álarc DIY

Nem lehet farsang álarc nélkül ! Én is készítettem kettőt. Reményeim szerint viselni is fogjuk...



Elkészítése:

Nem bajlódtam az alap elkészítésével ( habár utána néztem és elkészíthetőek házilag is ). Hobbi boltban több variáció kapható,én a legegyszerűbbet vettem meg.
Szükséges még: festék,ecset,tollak,strasszok,szalagok,kétoldalú ragasztó


Először papíron tervezzük meg a színeket. Megspórolunk magunknak egy újabb alap beszerzését, ha előre dolgozunk.


Miután megvan a végleges variáció,jöhet a festés az alapra is. Én a színek átmosódását legyező ecsettel készítettem.


Száradás után megfestettem a csíkokat. (Végül sötétebb árnyalatra átfestettem őket a legvégén:)


A tollakat kétoldalú ragasztóval rögzítettem a belső oldalra. A szalagokat is felragasztottam és egy strasszal díszítettem.


Jöhetett a többi kő...



A fekete álarc lényegesen egyszerűbb, amolyan pasis kivitel.
Feketére festettem az alapot, majd ezüsttel díszítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése