2015. augusztus 26., szerda

Szülinapi üdvözlő kártya DIY

Az első születésnap egy fontos mérföldkő az egész család életében. Nálunk is volt nemrég egy " elsőszülinapos ". Neki készítettem egy kis emléket.


Az elkészítése nem bonyolult, de a végeredmény látványos és szívből jövő.
Először kivágtam egy normál boríték nagyságú mintás kartont.


Majd állatmintás, csillogó kartonból egy kábé két-két cm-rel kisebb téglalapot vágtam ki, amit felragasztottam középre.


Arany fóliából kivágtam egy szép nagy egyest, amit szintén felragasztottam középre.


Kicsivel kisebb egyest vágtam ki kék kartonból. Ezt az aranyra ragasztottam.


A zsiráf a jobb oldalon adta az ötletet, hogy kicsit még cifrázzam a kártyát. A zsiráf nyakának két oldalára lyukakat furtam.


Egy vékony fehér szalagból masnit kapott a zsiráf.


A hátuljára került a jókívánság és el is készült a kártya.

2 megjegyzés: