2015. augusztus 27., csütörtök

Sárközi Mátyás:Színház az egész világ

Újabb könyv, amit kiolvastam. Mert persze olvasni mindig kell...




Szeretem az életrajzokat, mert kicsit olyan, mintha beleshetnék egy nyitva hagyott ablakon.
Molnár Ferencről utoljára az iskolában "hallottam". Persze a Pál utcai fiúk kötelező olvasmány volt, így nem volt kecmec, el kellett olvasni! ( persze már akkor is mindent elolvastam, még az ajánlottakat is...)
Unokája írta ezt az olvasmányos élettörténetet. Nem regény, de nagyon olvasható és élvezetes! Nem volt egyszerű ember Molnár, sőt néha megdöbbentően nehezen elviselhető. Unokája nem szépít semmit, sokszor sző bele családi naplójegyzeteket.
Öt nő kísérte végig életét Molnárnak. A könyv második részében róluk ad kicsit részletesebb bemutatást Sárközi György.
Engem a könyv első fele ragadott magával. Kedvem lenne színházba menni és akár a Liliom-ot ( ami világhírűvé tette ), akár más művét megnézni.
Jó volt olvasni a korrajzzal fűszerezett életpályát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése