2017. április 3., hétfő

Húsvéti ajtódísz DIY

A dekupázs technikát most próbáltam ki először, de nagyon megtetszett. Viszonylag gyorsan, nagyon látványos végeredmény érhető el.
A Praktika újságban (2017.április) mutattak be egy árvácskás tojáskoszorút, az adta az ötletet az enyémhez. Nagyon szép az újságban az árvácska virág, de én nem találtam olyan szalvétát, így lett az enyém vegyes virágos. :)



Hozzávalók:

6 cm-es 10 db műanyag tojás
Virágmintás szalvéta
Hobbiragasztó(vagy dekupázs ragasztó)
Olló
Kb 1-1 méter szalag
Kb 80 cm drót
Fa nyuszi (vagy felirat,stb)
Fagolyók
Lakk

Elkészítése:



Vágjuk ki a szalvétából a mintákat. Válasszuk le a legfelső színes lapot belőlük.


Ragasszuk a tojásokra a virágokat. Hagyjuk megszáradni.



Vonjuk be lakkal a tojásokat a tartósság és a szép fény miatt. Hagyjuk megszáradni.


Fűzzük fel a tojásokat a drótra a fagolyókkal felváltva.


Nekem elforogtak a tojások, ezért pici papírt tömködtem a lyukakba.


Díszítsük fel a koszorút a fanyullal, szalagokkal ízlés szerint.


Íme az eredeti:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése