2016. november 23., szerda

Ecetes torma

Ismét újdonsággal próbálkoztam...Na jó, már tavasszal is készítettem, de ez most szuper lett! Igaz, hogy a reszelés (még géppel is ) majdnem halál, de megéri!


Hozzávalók:

Kb 25 dkg pucolt torma
1,5 dl víz
0,5 dl 20%-os ecet
3 ek cukor
1 tk só
1 kk citromsav

Elkészítése:



Pucoljuk meg a tormát.


Reszeljük le. Na ez a "gyilkos" rész! Én géppel reszeltem és nyitott ablaknál, mégis megkönnyeztem!


Olvasszuk fel a vízben a cukrot, sót, citromsavat.


Az ecet hozzáadásával forraljuk fel a vizet.
Hagyjuk állni öt percig.


Keverjük el a tormával a vizet apránként adagolva.


Ízlés szerint botmixerrel pépesíthetjük.


Töltsük üvegekbe és tároljuk hűtőben. Sokáig eláll (nálunk rohamléptekkel fogy..:)  )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése