2015. november 19., csütörtök

Egyszerű kötött gyereksapka

Kisfiamnak készült ez a sapka. Pécsi Dédije kezdte el kötni, de sajnos nem adatott meg Neki, hogy befejezze. Még rápróbálta Ádámra, de már én fejeztem be.



Körkötéssel készült. Ez volt az első, hogy körkötőtűvel dolgoztam és bevallom nem lett a kedvencem.
A passzé részét 2 sima, 2 fordított mintával kötötte Dédi. Utána 2 sor sima, 1 sor fordított volt a minta. ( én kértem, hogy egyszerű sapi legyen )
A lentebbi képen látszik,hogy sok dolgom nem maradt, mert ebben az állapotban kaptam meg a félkész sapkát.





100 szemmel dolgozott. Ádám fejmérete 49 cm.
Későn vettem észre, hogy 2 sor sima és 1 sor fordított a mintaelem, így én 1 sor sima 1 sor fordítottal folytattam a megkezdett munkát. Végül úgy döntöttem nem bontom le, mert így látszik Dédi munkája.
19 cm magasságig kötöttem a passzéval együtt. Láncsorral dolgoztam el a szélét.



Végül egyszerűen csak összehúztam a tetejét és egy színes pompommal díszítettem. 
Bocsánat, hogy túl sok leírást nem tudtam adni, de ez inkább egy megemlékezés szeretett pécsi Dédinkről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése