2015. november 24., kedd

Csíkos kislány kötött sapka

Kislányom sem maradhat ki a sorból, Neki is kötöttem egy sapkát. Csíkos mintája lett, pompommal, csajosan rózsaszínből.



Himalaya Everyday 100% akril fonalból készült, 5-ös kötőtűvel.

A fejméret 42 cm.

70 szemmel dolgoztam.

A passzé 2 szem sima, 2 szem fordítottból áll.

A sapi mintája 4 soronként váltakozik.

 1. sor: 2 sima, 2 fordított - ezt ismételni
2. sor: 1 sima, 2 fordított, 1 sima - ezt ismételni
3. sor: 2 fordított, 2 sima - ezt ismételni
4. sor: 1 fordított, 2 sima, 1 fordított- ezt ismételni

Nagyon egyszerű mintaelem, igazából mindig csak a kezdő szemre kell figyelni!



Téglalapot kötöttem 14 cm magasságig (passzéval együtt). Láncszemekkel dolgoztam el a végén.



Először az oldalát varrtam össze.


Utána összehúztam a tetejét.


Bojtot készítettem egy villa segítségével...





Rárögzítettem és már csak a tulajdonosára várt próbára...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése