2015. szeptember 28., hétfő

Macis torta


Kisfiam gesztenyekrémes szülinapi tortát kért,amin csoki is van. A maci pedig "nézzen szembe". Ezt az utóbbit nemigazán értettem,de gondoltam egy macifejes tortával nem lőhetek mellé!
Az alapja sima piskóta,a krém leírását pedig megtaláljátok a Kockás gesztenyekrémes torta szeptemberi blogbejegyzésben.


A piskóta alapot a következőképpen készítettem el:

Hozzávalók:

7 db tojás
2 ek víz
9 ek kristálycukor
9 ek liszt
 1/2 cs sütőpor

Elkészítése:

Kettévettem a tojásokat. A sárgákat a vízzel és a cukorral habosítottam. Hozzákevertem a lisztet és a sütőport. A fehérjéket felvertem habnak és két részletben a masszához kevertem. Előmelegített,175 fokos sütőben sütöttem,sütőpapírral bélelt formában.

Sima téglalap alakú tepsiben sütöttem az alapot. Amikor kihűlt, félbevágtam. Macifej formát alakítottam ki.


Vízszintesen is félbe vágtam,így négy macifejet kaptam.
A gesztenyekrémmel összeállítottam,az oldalát is bevontam vele.


A tetejére étcsokit olvaztottam.


Már csak a fülek és pofi kialakítása volt vissza csokikrémből. A finomítás maradék csokimázból van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése