2018. március 13., kedd

Zsinóros,csipke díszes tojás DIY

Szeretem a Húsvétot, mert szeretek tobzódni a különböző tojásdíszítő technikákban. Minden évben legalább egy új technikát kipróbálok, tavaly a csipke díszes, zsinóros tojás is az újdonságok között volt.


Hozzávalók:

hungarocell tojások
zsinór, vagy fonal
kétoldalú ragasztó
csipke,szalag,gomg,stb a díszítéshez
olló, tű

Elkészítése:

Kereszt formában húzzunk csíkot a kétoldalú ragasztóval a tojásra.
Csiga formában kezdjük el rátekerni a fonalt.



Íme a "feltekert" tojás, ami már csak a díszítést várja.


Az egyiken csipkét ragasztottam a középvonalra, majd szalaggal is díszítettem.



Tetején átfűztem egy fonalat akasztónak.



Itt vannak a gomb díszes tojás hozzávalói:


Készítettem hímzőfonallal tekert tojást is. (Kicsit fogott a fonal...:)  )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése