2018. március 27., kedd

Dekupázs tojás DIY

A tojás koszorú után szóló tojásokat is díszítettem a szalvéta technikával. Azt hiszem egy új őrület vette kezdetét....
Próbáltam "hagyományos" motívumokat keresni, így lettek a nyuszis és a tyúk-kakas mintájú tojások.
Viszont megláttam ezt a rókás szalvétát és beleszerettem! Tudom, hogy nem húsvéti, de csodaszép!
Az én technikám nem tökéletes, de azért így is szépek lettek... :)






Hozzávalók:

Kakas (nyuszi,stb) mintás szalvéta
Műanyag tojás
olló
Hobbiragasztó(vagy dekupázs ragasztó)
Lakk
Szalag
Kétoldalú ragasztó

Elkészítése:

Vágjuk ki a mintákat pontosan, majd válasszuk le a felső réteget.


Ragasszuk rá a tiszta tojásokra. Hagyjuk megszáradni.


Száradás után fessük át lakkal (akár kétszer-háromszor is), hagyjuk megszáradni.
Ezután kétoldalú ragasztó segítségével rögzítsünk rá szalagokat.


Kipróbáltam és működik hungarocell tojással is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése