2016. december 5., hétfő

Adventi koszorú DIY

Idén behódoltam a divatnak és én is kötött koszorút készítettem, csak kicsit másképp... Újrahasznosítottam egy pulóvert és szódabikarbónás díszek is kerültek rá, természetsen saját készítéssel...



Hozzávalók:

Egy kiselejtezett pulóver, koszorú alap, díszek, gyertyák, filc maradék.

Elkészítése:



Mérjük le a koszorú hosszát és vastagságát. Kb 5-5 cm-rel nagyobb csíkot szabjunk ki a pulcsiból.


Ezután kézi rejtett öltéssel dolgozzuk rá az alapra a csíkot.



Jöhet a dekorálás! Én először a gyertya talpakra ragasztottam filc korongot.


Utána ragasztással és varrással saját készítésű szódabikarbónás díszeket rögzítettem rá.




Filcből vágtam ki számokat, amiket kétoldalú ragasztóval rögzítettem a gyertyákra.



El is készült a koszorú...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése