2016. október 26., szerda

Ajándékdoboz

Ezt a kis dobozt Ádámnak készítettem. Nálunk nincsen Fogtündér, mi gyüjtögetjük a kis fogacskákat (persze azért jár ajándék:).Az első fogát kihúzta a Doktor néni, oda már vitte is a kis tárolót...


Minden a tervekkel kezdődik...


Hozzávalók:

23x15,5 cm-es színes kartonpapír
Papírragasztó
Olló,ceruza
Szalag,toll

Elkészítése:

Az alábbi rajz alapján szabjunk ki 1 db mintát.


Látható, hogy módosítottam a mintán. A fentin már rajta van a két zárófül is. :) Ez még az eredeti...


Érdemes kétoldalú kartonból kivágni. Esetleg megkarcolhatjuk a hajtásokat, így könnyebb dolgozni vele.


Papírragasztóval összeragasztjuk a doboz formát.


Na, itt volt a pont, amikor rájöttem, hogy hiányoznak a zárófülek oldalról...:)


Persze mindent meg lehet oldani! Ráragasztottam mindkét oldalra egy-egy fület.


Végül rárajzoltam egy fogacskát és nevesítettem a dobozt.
Egyébként a fülecskék arra is szolgálnak, hogy arra jegyzem fel a fogak elvesztésének idejét és azt, hogy melyik fog volt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése