2016. október 7., péntek

Őszi gesztenyés ajtódísz

Nálunk az ősz nem múlik el gesztenyeszedés nélkül. Több kilónyit összeszedünk. Figurákat nem szeretnek készíteni belőle, csak az asztalon tálakban gyűlik. Idén készítettem pár szemből ajtódíszt.


Hozzávalók:

Kartonpapír
Két marok gesztenye
Meleg ragasztó
Olló,ceruza
Gombadísz(ezt bármivel kiválthatjuk, pl:levél,virág,termés,stb)
Szalag
Cellux,zsinór

Elkészítése:

A kartonból vágjunk ki egy kört.
Én kb 15 cm átmérőjüt vágtam.


Meleg ragasztóval ragasszuk rá körben a gesztenyéket.
Száradás után ellenőrizzük, hogy stabilan a helyükön vannak-e!


Én dróton lévő, készen kapható gombákat tettem középre.
Alul átszúrtam a gesztenyék között...



...a hátulján cellux-al rögzítettem.


Maradék szalagból masnit kötöttem a gombák tövéhez a drótra.


A hátuljára kétoldalú ragasztócsíkokat is tettem, továbbá zsinórt fűztem a tetejébe.
Kész is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése