2016. március 17., csütörtök

Húsvéti keresztszemes tojás

Tavaly készítettem először a "tojásfára" keresztszemes mintával díszített tojást. Nagy sikere lett, még ajándékoztam is belőle. Idén új motívumokat is kipróbáltam.



Hozzávalók:

Hungarocell tojás (6 cm )
Hímzőfonalak,tű,olló,kés
Alapanyag(speciális keresztszemezéshez 10x10 cm-es oldalanként)
Kétoldalú ragasztó
Szalag

Elkészítése:

Az alábbi minták 10x10 cm-es anyaghoz jók.




A mintákat én több színből is kipróbáltam és nagyobb tojásokat is készítettem. A tojások mindkét oldalán van minta.

Először kivarrtam a mintákat párosával.


Éles késsel felezővonalat húztam a tojásokra és abba a vályatba tömködtem az anyagot.


A felesegesen kilógót levágtam.


Erre a vonalra kétoldalú ragasztócsíkot ragasztottam,majd szalagot tettem rá.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése