2016. március 7., hétfő

A Mókus és az Egér

Minden évben a csokinyuszi mellé készítek valamilyen állatot a kosárkába. Idén már kettőt kellett :) . Kisfiamnak egy mókust, kislányomnak egy egeret varrtam.


Elkészítése:

Előrebocsátom, hogy ezek "Tildás" állatok. A végén a könyv is látható.
Itt vannak a szabásminták:

Eleje 1 db
Háta 2 db
Fej 2 db
Kar 4 db
Pocakrész 2 db
Mókusfarok 2 db
Mókusfül 4 db
(Egérhez ugyanez a mókusfül és farok kivételével +egérfül 4 db)
(Szívesen elpostázom, ha valaki kéri.)


Kiszabva mindkettő állat. :)


Először a pocakrészt varrtam össze,majd kifordítottam.
Ezek világosabb színűek.


Utána a háta középvarrást varrtam,kihagyva 2cm-t a kifordításhoz.


Az eleje és háta összevarrása következik, majd kifordítása.


A fejet körbevarrtam, a "v" vonal kihagyásával.


Utána a "v" -t is összevarrtam. Ez a fej teteje lesz.


A többi részt is összevarrtam és kifordítottam, majd minden részt kivasaltam.A kezeknek kell hagyni kifordító lyukat.


Kitömtem a testet és kézi rejtett öltéssel összevarrtam a lyukat.


Rávarrtam a pocakfoltot.


Kitömtem a fejet is.


Rávarrtam a testre jó stabilan! Eddig mindkét állat egyforma.


Kitömtem a mókusfarkat.


Ezt is felvarrtam,de figyelni kell,hogy ne dőljön hátra!


Jöhetnek a mókusfülek.


Ezek is felkerültek a fejre a "v" varrás vonalára.


A kezeket is kitömtem(még nem írtam,hogy én vattával tömök,de lehet mással is),majd összevarrtam a kifordító nyílást.


A karokat gombbal rögzítettem a teljes test átvarrásával.
(Még mozognak is :)


Már csak a pofi dekorálása van vissza. A nózi rózsaszín ,a száj fekete fonalból van. A szemek alkoholos filccel készültek. A "pirospozsga" pirosítóval.


Végül egy kép a Napsugaras otthon c. könyvből.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése