2016. március 10., csütörtök

Gyümölcsös lepény

Ez a recept régóta kipróbálásra várt a gyűjteményemben. Tegnap délután valami gyors és meggyes sütire vágytam. Tökéletes a recept! Gáztepsinyi mennyiség, omlós, puha tészta...


Hozzávalók:

1 nagy pohár kefír (450-500gr)
abba a pohárba mérve:
                                         2× liszt
                                         1x cukor
                                         1/2× étolaj
továbbá: 2 cs sütőpor
                 2 cs vanillincukor
                 4 tojás
                 gyümölcs

Porcukor

Elkészítése:

Melegítsük elő a sütőt 180-190 fokra.

Minden hozzávalót mérjünk ki egy tálba, majd alaposan keverjük össze.



A masszát öntsük egy nagyméretű tepsibe. Én nem tettem alá semmit, de sütőpapírral "tisztább" lesz a sütés.(pláne utána a mosogatás:)


Egy üveg magozott meggyet lecsepegtettem, majd rászórtam. Nem forgattam lisztbe, mert így középen volt a gyümölcs a kész sütiben.



Körülbelül 40 perc alatt sül meg, de végezzünk tűpróbát!



Porcukor a tetejére és lehet szeletelni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése