2017. december 1., péntek

Fenyődíszek tobozból

Nálunk mindig gyűlnek a tobozok ,évszaktól függetlenül. Újabb és újabb ötletek után kutatok, hogy felhasználjuk őket. Ősszel bagoly készült sorozatban, most fenyőfa- (vagy asztali )dísszé változtak át.
Az ötleteket a Pinteresten találtam.


Hozzávalók:

sok-sok toboz :)
ragasztó,festék,szalagok, maradék filcek

Elkészítése:

Szalagos tobozok:

Fessük tetszőleges színűre a tobozokat és hagyjuk megszáradni.
(Jól jön a sok kis szorgos kéz...)




Van akinek a részleges festés tetszett... :)



Végül ragasszunk rá egy masnivá kötött szalagot, majd száradás után szúrjunk át rajta cérnát akasztónak.


Pomponos toboz:

Az alábbiakra lesz szükség:


Egyesével ragasszunk rá tetszőleges mennyiségű pompomot,majd hagyjuk megszáradni.



Az aljára ragasszunk masnit, mint az előzőnél és kössük meg akasztónak a lelógó végeit.


Toboz baba:

Szükség lesz tobozra, fagolyóra, ragasztóra, filcre,filctoll

Először ragasszuk rá a golyót a tobozra. Én kitörtem a közepét a toboznak, így könnyebben hozzásimult.
Vágjunk ki filcből sapkát ,kesztyűket, lábakat. Én 7 cm magas sapkát vágtam ki.


Varrjuk össze a sapkát, majd fordítsuk ki.


Ragasszuk a fagolyóra. Ragasszuk fel a kesztyűket és a lábakat is. Végül rajzoljuk meg a szemeket és a szájat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése