2017. október 17., kedd

Fényképkeret papírból DIY

Papírból készítettem el ezt az évfordulós ajándékot. Még mindig a papír a szívem csücske.. :)
Kép keretet készítettem és 3D feliratot bele.


Hozzávalók:

Kétoldalú kartonpapír ( A mérete a kész képkeret méretétől függ,lejjebb részletezem!)
Kétoldalú ragasztó
olló,ceruza,vonalzó

A belsejéhez: fehér papír,piros és fekete alkoholos filc,dekorgumi,kétoldali ragasztó.

Elkészítése:

Döntsük el,hogy milyen méretű képkeretet szeretnénk. Ennél 7.5 cm-rel nagyobb téglalapot vágjunk ki. A szélétől 1,5 cm-re húzzunk 4 vonalat. (Természetesen ezek méretét lehet tetszés szerint változtatni!) Figyeljünk a derékszögekre!


A kép szerint jelöljük be a rövidebbik oldalakat.


Vágjuk is ki ezeket a sarkokat.


Minden oldalt hajtogassunk be a vonalak mentén egy irányba. Érdemes ollóval előkarcolni.


A hosszabbik oldal legszélső csíkjára ragasszunk kétoldali ragasztót.


Hajtogassuk be és ragasszuk le. Figyeljünk, hogy pontosan illeszkedjen.


Ilyen,amikor a két hosszanti oldal kész.


Most a rövidebbik oldalt is az előzőek szerint készítsük el.


Elképzelhető, hogy nem sikerül pontosra az illesztés. Ekkor "csalhatunk" kicsit sarok megerősítéssel.
A kivágott sarokból vágjunk le 4 csíkot és kétoldali ragsztóval rögzítsük a sarkokra kívülről.


Kész is a keret.


A belsejébe számokat készítettem, majd kivágtam őket. (Fontos pillanatokat írtam rájuk!)


A hátuljára kétoldali ragasztóval dekorgumit rögzítettem a 3D hatás kedvéért. (Nem találtam meg a távtartós szivacsos ragasztómat itthon. :) )


Beleragasztottam a keretbe és kész is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése