2017. szeptember 28., csütörtök

Német csokitorta süti

Nem sikerült megfejtenem, hogy miért ez a neve ennek e keksznek... Mindenesetre nagyon finom és nem túl bonyolult az elkészítése sem.
A receptre a "sütis gyilkosságos" sorozatomban akadtam.


Hozzávalók:

Süteménytésztához:
10 dkg margarin
5 dkg tejcsokoládé
15 dkg kristálycukor
1 tojás
1/4 tk sütőpor
1/4 tk szódabikarbóna
1/4 tk só
1 tk vaníliaaroma
18 dkg liszt (nekem ez kevés volt,mert túl ragacsos volt a tészta, így hozzátettem még kb 10 dkg lisztet)

Töltelékhez:
4 dkg barnacukor
4 dkg kókuszreszelék
3 dkg apróra vágott pekándió (én darált mogyoróval helyettesítettem)
2,5 dkg margarin
1 tojássárgája
0,5 dl tej

(Nekem csak a fele fogyott el a tölteléknek, de lefagyasztottam, így legközelebb erre már nincs gondom ! :))

Elkészítése:

Melegítsük elő a sütőt 175 fokra.
Keverjük el a cukrot, tojást, sütőport, szódabikarbónát, sót és vaníliaaromát.


Olvasszuk meg a csokit a margarinnal és hűtsük langyosra.


Keverjük a csokit a tojásos keverékbe.


Gyúrjuk hozzá a lisztet. Itt volt az a pont, amikor kevésnek találtam a lisztet és tettem még hozzá.


Keverjük össze a barnacukrot, kókuszreszeléket, tejet. Robotgéppel egyszerűbb.


Adjuk hozzá a pekándiót (én darált mogyorót), tojássárgáját, margarint. Jól dolgozzuk össze.


A tésztából készítsünk kb 2,5 cm átmérőjű golyókat sütőpapíros tepsibe. Hagyjunk közöttük helyet!


Az ujjunkkal nyomjuk bele mélyedést és tegyünk bele a töltelékből.


Kb 12 perc alatt megsülnek. Pár percet hagyjuk a tepsiben hűlni őket.


Látványos, kívűl picit roppanós, belül puha keksz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése