2017. szeptember 18., hétfő

Bagoly tobozból DIY

Nem tudom más családoknál hogy van, de nálunk folyton gyűlnek a tobozok. Egész évben kerülnek haza az újabbnál újabb szép példányok. Egyik évben készítettem egy baglyot, aminek most testvérkéi születtek.
Én ragaszkodtam a természethez közeli színekhez, de természetesen bátran variálhatóak ! :)


Az első "adag". :)





Hozzávalók:

Tobozok
Filc darabok, olló
Kétoldalú ragasztó, meleg ragasztó
Mozgó szemek

Elkészítése:

Érdemes sablont készíteni a szárnyhoz, szemhez papírból.

1 pár szárny kb 5x3 cm-es (csepp formák rá mintának)
1 pár szem 1,5 cm átmérő, vagy 4,5x2 cm (fekete középpel, vagy mozgó szemmel, esetleg egyrészes alappal)
1 pár fül 1x2 cm-es háromszög, vagy kb 5x2 cm-es "legyező" (ez lehet két kicsi, vagy két nagyobb,amit a szemhez ragasztunk)
1 csőr kb 1,5x0,5 cm-es csepp


Tervezzük meg a különböző bagoly formákat és aszerint vágjuk ki az alkatrészeket.
Nálunk a fiam állította össze a különböző színű baglyokat és Ő is ragasztotta a kisebb alaktrészeket. Szuper közös program !


Én kétoldalú ragasztóval rögzítettem a kisebb alkatrészeket egymáson és meleg ragasztóval rögzítettem a tobozra .


Már figyel is a bagoly...


Az első bagoly óta sok-sok készült, íme pár ízelítő. (Mert egyik sem egyforma...)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése