2017. június 23., péntek

Piskótatallér

Szeretjük a Pilóta piskótatallért. megpróbálkoztam egy itthoni verzióval is és nagyon finom lett!



Hozzávalók:

4 tojás
4 ek porcukor
4 ek liszt
1 tk sütőpor
2 tk vaníliaaroma

Lekvár a tölteléknek.

Kb 20-25 dkg étcsokoládé a bevonáshoz.

Elkészítése:

Melegítsük elő a sütőt 175 fokra.

A tojásfehérjéket verjük fel a cukorral.(nekem most nem lett túl habos...)


Adjuk hozzá a sárgájákat is.


Végül forgassuk bele a sütőport,aromát,lisztet.(nekem folyós lett)


Sütőpapírral bélelt tepsibe merjünk egyforma kupacokat.(én az első tepsi után feladtam és macaron formában sütöttem ki:)


Kb 10 perc alatt megsülnek.


A kihűlt korongokra tegyünk lekvárt. Rövid időre tegyük be a hűtőbe.


Végül olvasszunk csokit és vonjuk be a korongok tetejét.(én teáskanállal dolgoztam :)


Rögtön fogyasztható!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése