2017. június 19., hétfő

Felirat különböző technikával DIY

Az Ősfehérvár Alkotó Közösséget leptem meg egy transzparenssel. Különböző dolgokban tehetséges emberek csoportja, így én is különböző technikákat vetettem be a betűk elkészítésekor. Van sima filc írásos, van foltvarrott, festett és transzferfóliás is. Olyan mint mi, sokszínű!


Ő: sima alkoholos filccel írott
S: Kő Cecília József Attila festménye
F: Sipos Mari József Attillához írott verse


A: sima alkoholos filccel írott
L: textil rátétes
K: Az Ősfalköz filozófiája


Ö: sima alkoholos filccel írott
Z: festett


Hozzávalók:

Sima fehér vászon félbe hajtva, összevarrva.(Készen kb 120x20 cm) Érdemes egy-egy szalagot belefogni, hogy fel lehessen rögzíteni.
Papír a betűk sablonjához,kockás papír
Transzfer papír,fénymásoló,vasaló
Alkoholos filctoll
Textil festék,ecset
Maradék mintás anyag,varrógép(vagy kézzel varrva-tű,cérna)

Elkészítése:

Először készítsük el a betűk sablonját a kockás papír segítségével. A "z" betűt festettem, ezért nincs sablonja.







Próbáljuk rá a végleges helyükre a betűket. Először én az alkoholos filccel körberajzolt betűket készítettem el.


Következtek a transzferfóliás betűk. Ehhez a transzferfóliás (vagy egyszerűen vasalható ) papírra ráfénymásoltam a verset,képet és a szöveget. Sajnos nem tudtam tükrözni, így visszafelé olvashatóak csak... :)
A leírásnak megfelelően rávasaltam a betűket az anyagra. Végül alkoholos filccel körberajzoltam őket.




Az "L" betűt foltvarrással készítettem. Kivágtam színes anyagból és cikkcakk öltéssel felvarrtam.


Végül a "Z" betűt textil festékkel ráfestettem és vasalással fixáltam.


Sok szerettel készítettem kis (egyre nagyobb) alkotó közösségemnek ezt a feliratot. Így mindenki láthatja, hogy mi milyen sokszínű társaság vagyunk! :)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Andi! Biztosan sokat dolgoztál vele! Köszönjük a kreativitásodat és a munkádat!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük újfent a munkádat! Üdv.:Csató József

    VálaszTörlés