2016. június 27., hétfő

Táska DIY

Már jöttem kifelé az anyagos boltból, amikor megláttam ezt az anyagot...Legális "shopping bag" lett belőle, elvégre a mintáján a nő is vásárolgat..:)



Hozzávalók:

40×140 cm anyag
40x140 cm bélésanyag
35 cm-es zipp

Dekorhoz maradék filc,fonal,tömőanyag,színazonos cérna.

Elkészítése:


Szabjuk ki 2x alapanyagból a táskát és 1x a fülét.
A bélésből is szabjuk ki 2x a táskát. A fület megerősíthetjük, ha szabunk bele vasalható közbélést.




Varrás:

Először varrjuk össze a táska alját és oldalait.


Varrjuk össze az alja "négyzetet".


Ugyanígy készítsük el a bélést is.
Varrjuk össze a fület, fordítsuk ki. (Aki gyorsabb megoldást szeretne, az ne a kifordítós módszert válassza, hanem tűzze csak össze.)


Következhet a zipp bevarrása. Először az alapanyagra varrjuk fel. Ne felejtsük el a fület közé fogni!


Varrjuk rá a bélést is. Figyeljünk, hogy kifordítva jó helyen legyenek a színoldalak! Hagyjunk 5-10 cm nyílást a kifordításhoz.



A nyílást kézi öltéssel zárjuk be.

Kész is a táska!


Én készítettem hozzá egy kis díszt.
Maradék filcből kivágtam egy pár cipő formát.


Kézi öltéssel összevarrtam, közben tömőanyaggal béleltem.


Közéfogtam egy zsinórt akasztónak. Ebből a zsinórból egy masnit is rögzítettem az elejére.


A zipp bevarrásához kis rutin szükséges, de nem nehéz elkészíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése