2018. február 5., hétfő

Közlekedési lámpa DIY

Kisfiam megszálott "buszozó". Itthon gyakran épít útvonalakat, most már a favonat készlet is becsatlakozott a városba. Van ugyan neki két elemes jelzőlámpája, de ezt egyik reggel láttam egy "papír mesében" és el kellett készítenem. Gyorsan megvan és nem baj, ha történik vele valami, hiszen pár perc alatt újragyártható. :)


Hozzávalók:

fehér kartonpapír
ragasztó (én kétoldalit használtam)
ceruza,olló,színes ceruza

Elkészítése:

Vágjunk ki egy 8x6,5 cm-es téglalapot és a leintek szerint csíkozzuk be a behajtások miatt.



Vágjunk ki 3 lyukat, ezek lesznek a lámpa jelzőfényei.
Én ugyan a szélére tettem a lyukakat,de eggyel beljebb tegyük,mert úgy könnyebb összeragasztani.


Ragasszuk össze a lámpa alapját.


Kb 8x5,5-6 cm-es téglalapot vágjunk ki. Ez lesz a belső henger.
Jelöljük rá a lyukak helyzetét.


Eltolva színezzük ki a lámpa színeit.


Ragasszuk össze a hengert és csúsztassuk be a lámpa törzsébe.


Végül ragasszunk rá fogót, hogy tudja a gyermek forgatni a belsejét.


Kész is a forgalmi jelzőlámpa !
Figyelem vonat közeledik !!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése