2017. március 13., hétfő

"Könyv" fülbevaló DIY

Barátnőmnek ismét fülbevalót készítettem a születésnapjára. Egy új technikával próbálkoztam,a zsugorfóliával. Nagyon szuper találmány! A fantáziám már meg is lódúlt a következő munkákhoz...:)
Nem bonyolult elkészíteni és látványos, egyedi ajándékokkal lephetjük meg a kiválasztottat.



Hozzávalók:

Egy ív zsugorfólia (A4-es lapban kapható)
Papír,ceruza,színes ceruza,alkoholos filc,olló.
Fülbevalóhoz való akasztó.

Elkészítése:

Papírra rajzoljuk meg a kívánt formát. Én most egy nyitott könyvet rajzoltam. Mellé fotóztam a vonalzót, tehát kb 8x8-as a mintám. Ez azért fontos, mert kb 3x kisebb lesz a kész minta !


Másoljuk át a zsugorfólia rücskös felére. (Egyszerűen tegyük alá és másoljunk!)


Vágjuk körbe a mintát. Fontos, hogy ,ha hosszú,kiálló részek vannak, akkor inkább nagyolva vágjuk, mert felpöndörödhet.
Lyukasszuk ki irodai lyukasztóval.


Sütőpapíros tepsire fektessük és kb 150-160 fokon süssük meg.
(Amikor teljesen összement érdemes egy sima tányért ráfektetni, hogy ne pöndörödjön fel kihűlés közben.)


Egy-két perc alatt összezsugorodik.


Így néz ki sütés előtt és sütés után a minta.


A lyukba rögzítsük a fülbevaló alkatrészt.
Kész is!


...és ilyen az ünnepelt fülében!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése