2015. május 29., péntek

Pihenőszék huzat

Most lássuk mit is takar a más szó a blog címben!
Például a varrást. ( meg még sok egyebet is fog)




Kislányom még nem tud ülni,de már pépeset eszeget. Ezzel még nem lenne gond,mert jelenleg sütőtök püré a menü,ami nem annyira üt el színben a pihenőszéke színétől. Viszont a következő pár napban spenót lenne a menü.Háát..nem biztos,hogy maradandó foltokat szeretnék!
Gondoltam varrok rá egy huzatot vízlepergető anyagból. Pár száz forintból megvan és egyszerűbb a tisztítása is.

 Lássuk a munka menetét:

Először levettem a pihenőszék huzatát és körberajzoltam. Két centivel szélesebben is körberajzoltam,hogy a varrásszélesség is meglegyen,továbbá kicsit nagyobb legyen,mint a huzat.
Ahhoz,hogy bele tudjam alul és felül bújtatni a székre,felül 25 cm,alul 12 cm bújtatórészt másoltam.
Továbbá három anyagtéglalap is kell a nyílások alá.




Először a legnagyobb rész két hosszanti oldalát beszegtem úgy,hogy kétszer visszahajtottam és levarrtam. A bújtatók egyenes oldalát is ugyanígy eldolgoztam. Színoldalakat egymásra fordítva a két bújtatórészt rávarrtam az alapra az íveknél. Rápróbáltam a székre és ceruzával bejelöltem a bújtatók helyét.
Gomblyukakat varrtam a nyílásokhoz,így az eldolgozása is megoldott.

Az első használat során kiderült,hogy még egy tépőzáras pántot kell rávarrnom,hogy a széleken se tudja összekenni a széket.


Így most már kész is a huzat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése