2019. február 27., szerda

Unikornis csattartó DIY

A Pinteresten láttam meg ezt a csattartót,ami ráadásul még unikornis is... Kislányomnak készítettem el a névnapjára.


Elkészítése:
 4 db A4-es lapot összeragasztottam és megterveztem a lófejet. Ennek megfelelő nagyságú dekorgumi lapot vettem, 2 db-ot.



Kivágtam fehér dekorgumiból 2x a fejet.


A szarv arany színű dekorgumiból van, amit a két réteg közé tettem.


A két réteg közé még egy kartonlapot is kivágtam, hogy jobb és stabilabb tartása legyen. Ezt is kétoldalú ragasztóval rögzítettem.



Szivárványszínű fonalból 60 cm-es darabokat vágtam a sörénynek.


Szintén kétoldalú ragasztóval rögzítettem szépen színek szerint. :)




Kapott akasztót is.


Végül fekete alkoholos filccel rárajzoltam a fület, szemet. Majd kislányom telepakolta... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése