2018. november 5., hétfő

Kincsesláda DIY

Meglepetés dobozkákat készítettem tavaly a kisfiam osztályának (pontosabban díszítettem) születésnapra. Névre szóló és pont elfér benne egy kindertojás.. :) Meg persze sok-sok kincs...:)


Hozzávalók:

Fa ládikó
Szalvéta
Dekupázs ragasztó ( én sima,folyékony,fehér papírragasztóval dolgozom)
Fa betűk
Lakk
Olló


Elkészítése:

Vágjuk ki a szalvétából a mintát és válasszuk szét a papírrétegeket.



Ragasszuk fel a doboz tetejére és hagyjuk megszáradni.


Lakkozzuk be a doboz oldalait és tetejét. Egyrészt védő rétegként, másrészt enyhe fényt is ad.


Ragasszuk fel a tetejére a betűt. Én kipróbáltam meleg ragasztóval és kétoldalú ragasztóval is, mindkettő bevállt.


Végül tegyünk bele egy "kincset" és már kész is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése