2017. július 12., szerda

Búza koszorú DIY

Régóta kacérkodtam a gondolattal, hogy búzából készítsek nyári koszorút. Most lett lehetőségem rá, hogy kipróbáljam...



Szükség lesz:

Búzára, zabra, árpára,stb kb "egy ölnyire"  :)
Koszorú alapra (nekem egy régi vessző koszorúm volt)
Drótra, zsinórra, ollóra
Szalagra a dekoráláshoz


Elkészítése:

Kb 8-10 cm-es szárral vágtam le a búzakalászokat. Ötösével zsinórral összekötöztem őket.


Dróttal kötöztem rá a kis csokrokat a koszorúra félig fedve egymást.


Kész is a búza koszorú !
Zöld szalaggal díszítettem és felkerült a bejárati ajtóra.


Egy marék árpám is volt, abból álló díszt készítettem.

 

Egyszerűen zsinórral összekötöztem, majd csavartam rajta egyet, hogy szétálljon az alja.
Erre is egy zöld szalag került dísznek.


Végül készítettem fonással is egy kisebb díszt.


Ezt egyszerűen hármas fonással készítettem el, néha egy-egy búza kalászt közéfonva.
A végén természetesen ez is kapott egy szalagot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése